dimarts, 27 de març del 2012

Think Tank


Arrenca el primer Think Tank del Fòrum Estilo Sostenible per moure al   consumidor a l'acció a través del paper transformador de les marques.

















Madrid, 27 Mar. (Fòrum Estilo Sostenible)

Liderat per Havas Mitjana i Fundació Entorno-BCSD Espanya, aquest Think Tank tindrà com resultat un informe amb les millors pràctiques de les empreses participants, i conclusions i recomanacions que serveixin de referència al mercat.

Aquest dilluns ha començat la seva marxa el primer Think Thank del Fòrum Estilo Sostenible de Fundació Ajusto-BCSD Espanya, liderat per Havas Mitjana i on participen les Empreses Membre del Fòrum Campofrío, DKV Segurs Metges, Ecoalf, Mànec, Grup Matarromera, Meliá Hotels International, Nestlé, Pepsico i Unilever--.

Entre els objectius d'aquest Think Tank ‘Marques i comunicació’ que s'ha inaugurat amb una reunió de treball celebrada a Madrid--, es troba l'enfortiment de la cultura de la sostenibilitat entre els ciutadans i en la seva relació amb les marques, el foment del rol transformador d'aquestes com a plataformes per adoptar estils de vida sostenibles i alineats amb les necessitats i el context actual, i una comunicació veraç i rellevant que mogui a les persones a l'acció.

El resultat d'aquest treball serà un informe on es recolliran les millors pràctiques de les empreses participants, així com conclusions i recomanacions que serveixin de referència al mercat.

Per a Cristina Garcia Orcoyen, Directora Gerent de Fundació Ajusto-BCSD Espanya, “és necessari que vam consumar millor, de forma més eficient, mes *frugal i més intel·ligent, però això no ho podem fer els consumidors en solitari; les marques poden orientar-nos i ajudar-nos a prendre aquestes decisions”. “Com més fem com a companyies en aquest sentit més propers serem per als nostres clients i major confiança tindran en les nostres marques”, va afegir.

En paraules de José María Frigola, CEO de Havas Mitjana Iberia, "els consumidors estan exigint a les marques una mica més que mers productes”. Al seu judici, “hem d'entendre i respondre a les noves expectatives de la societat. Aquest *Think *Tank neix precisament amb la vocació de crear i desenvolupar una comunicació més humana, senzilla i rellevant que faciliti i fomenti l'adopció d'un estil de vida sostenible, més d'acord amb els valors i necessitats actuals de la nostra societat".

L'informe que sortirà d'aquest treball servirà també per analitzar les actituds, expectatives i comportaments dels consumidors espanyols davant la sostenibilitat, i les principals barreres per a l'adopció d'un estil de vida sostenible. 




   

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors